Institutul de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale (IDSI) oferă o gamă largă de servicii informaţionale şi deservire la nivel înalt. Toate acestea sunt posibile datorită personalului selectat cu atenţie şi bine motivat. De aceea, IDSI acordă o atenţie deosebită procesului de recrutare a personalului.
Scopul procesului de recrutare este de a găsi un candidat potrivit, care posedă cunoştinţele şi abilităţi necesare, calităţile personale şi valorile căruia corespund culturii generale a institutului. Procesul de recrutare este transparent, obiectiv, eficient şi coerent.
Reguli de aplicare pentru un post vacant în cadrul Institutului de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale:
1.Scrisoarea de intenţie care explică dorinţa candidatului de a aplica la un post vacant în cadrul IDSI, motivaţia, cunoştinţe despre institut, cît şi aşteptările Dvs.
În scrisoarea de intenţie se vor preciza:
2.Modelul de CV îl găsiţi aici.
Este necesar să expediaţi CV-ul Dvs. şi scrisoare de intenţie la adresa de e-mail: [email protected] cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Doar persoanele selectate vor fi contactate şi invitate la interviu. La interviu se propune spre rezolvare un test în funcţie de postul pentru care candidaţi.
Noi manifestăm o atitudine foarte serioasă faţă de CV-urile expediate şi aşteptăm acelaşi lucru din partea Dvs. De aceea, vă recomandăm să luaţi în consideraţie indicaţiile sus menţionate.
Social plugin