La inițiativa Organizației Națiunilor Unite, începând cu anul 1990, săptămâna a doua a lunii noiembrie este marcată ca Săptămână a Calității, iar ziua de joi a acestei săptămâni este declarată Ziua Mondială a Calității. În anul curent săptămâna calității se desfășoară cu sloganul ”Calitate pentru obținerea rezultatelor performante”. Activitatea de cercetare și dezvoltare se află în avangarda proceselor de elaborare și promovare a produselor și serviciilor de calitate, iar sistemul de management al calității, bazat pe cerințele standardului internațional ISO 9001, include în sine cele mai bune practici în domeniul asigurării calității sistematizate și reprezentate cu utilizarea abordărilor științifice.
Institutul de Dezvoltare a Societății Informaționale (IDSI), deținător al certificatului ISO 9001 din 2009, prin politicile și obiectivele sale, este aliniat și realizează cele 7 principii ale managementului calității, formulate de standardul ISO 9000:2015, și anume:
Dorim întregii comunități științifice din R. Moldova, ca fiecare Zi a Calității să fie marcată cu rezultate importante în domeniul cercetării și dezvoltării, recunoscute atât în țară, cât și peste hotare!
2 |