ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 & ISO/IEC 27001 certified

BATI prezintă Studiul de măsurare a traficului și audienței pe internet

2012-09-04

Biroul de Audit al Tirajelor și Internetului, prescurtat BATI, a lansat rezultatele „Studiului de măsurare a traficului și audienței pe internet”. Datele de performanță ale site-urilor din Republica Moldova sunt pentru luna iulie și oferă cifre concrete despre trafic și audință, precum și profilul vizitatorilor.

Studiul prezintă date reale despre comportamentul vizitatorilor, câte afișări generează acesta și cât timp petrece pe site. Cele mai utilizate site-uri de vizitatorii din Republica Moldova rămân odnoklassniki.ru și mail.ru. Dintre site-urile moldovenești, cele mai accesate sunt 999.md și protv.md.

Potrivit cercetărilor BATI, cel mai mult petrec pe Internet femeile - 56% din timp. Totodată, sexul frumos își rezervă cel mai mult din timp pentru a naviga pe rețelele de socializare.

Indicatorul de vârstă arată că în mediul online sunt cei mai prezenți tinerii, 37% din total. Persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 29 de ani sunt cei mai prezenți în mediul online.

Totodată, BATI relevă că, cu cât studiile utilizatorului sunt mai avansate, cu atât mai puțin timp petrece pe internet, în special pe rețelele de socializare.

Prezentare - informaţie generală despre situaţia de pe piaţă

Sursa: unimedia.info

 

Categoria: Noutăţi TIC în Republica Moldova Cuvinte-cheie: BATI, audienţă, Internet, studiu, trafic
Ultima actualizare:  04-09-2012 16:47:15
Sursa:  


Academia de Ştiinţe a Moldovei

Biblioteca Municipala B.P. Hasdeu

Asociaţia Bibliotecarilor din Republica Moldova

Biblioteca Nationala a Republicii Moldova